Salariul de bază minim brut a crescut de la 850 la 900 de lei
Salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată a crescut, de marți 1 iulie, de la 850 la 900 de lei, pentru un program complet de lucru de 168 de ore în medie pe lună, reprezentând 5,357 de lei pe oră.
De majorarea cu 50 de lei a salariului de bază minim brut pe țară vor beneficia 966.405 salariați, dintre care 281.542 bugetari și 684.863 din sectorul concurențial.
Salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată era 850 de lei din 1 ianuarie, când a crescut cu 50 de lei.
În ianuarie, salariul de bază minim brut pe țară a crescut cu 50 de lei pentru 804.225 de salariați, dintre care 238.143 din sectorul bugetar și 566.112 din sectorul concurențial.
Și în 2013, salariul de bază minim brut a crescut în două etape, la 750 de lei din 1 februarie și la 800 de lei de la 1 iulie.
-
A început COP31, arena unde națiunile lumii caută soluții pentru a lupta cu încălzirea globală. Turcia, țara gazdă, insistă pe electrificare și gaze naturale și vrea să devină hub energetic regionalActualitate · 9 noiembrie 2026
-
Întrebări aranjate la Palatul Cotroceni? ZF i-a adresat următoarea întrebare președintei CE, Ursula von der Leyen: „Când va construi CE un tren de mare viteză de la Bruxelles la București?” Ea zâmbit și nu a răspuns nimic. Scenariul convenit era să fie puse anumite întrebări, iar Ursula von der Leyen a citit răspunsul de pe foaieActualitate · 9 noiembrie 2026
-
Criză de petrol în Rusia din cauza atacurilor ucrainiene asupra rafinăriilor rusești: Rosneft limitează vânzările de benzină la 30 de litri pe mașină în orașeActualitate · 9 noiembrie 2026